Təkərin çəkisi önəmlidirmi?

Təkərin çəkisi önəmlidirmi?

Məqaləmizi oxuyun və təkərlərinizin çəkisi barədə məlumat əldə edin. Quruluşun hansı hissələri ən çox çəkiyə malikdir? Daha ağır modellər daha yaxşıdır? Təkərlərin çəkisi və performansının ortaq nöqtələri nələrdir və bu parametr nə qədər vacibdir? Təkər istehsalçılarının üzləşdiyi dilemmalar nələrdir?

Ağırlıq hər hansı bir təkərin ən vacib parametrlərindən biridir. Təkərin nə qədər ağır olması dizaynerlərin seçimi və tətbiq olunan daxili quruluş həllərinin nəticəsidir. Bütün fabriklər öncədən qəbul edilmiş çəkiyə uyğunlaşmağa məcburdular. Müəyyən bir ölçü müxtəlif fabriklərdə istehsal edildikdə bu xüsusilə vacibdir.

Yüngül təkərlər daha yaxşıdı, yoxsa əksinə?

Yüngül təkər çəkisi çox sayda müsbət faktoru təmin edir. Bunlardan ən əhəmiyyətlisi, nəqliyyat vasitəsinin özü üçün aşağı yanacaq sərfiyatı dərəcəsini təmin edən yayma müqavimətinin azalmasıdır. 

Bu, həmdə avtomobilin ümumi çəkisinə təsir edir. Bununla əyləc, sürətlənmə və ya dəqiq idarəetmə manevrləri həyata keçirərkən nəqliyyat vasitələrinin daha yaxşı işləməsinə səbəb olur. Belə olan halda daha yaxşı sürücülük rahatlığı və avtomobilin asma elementlərinin daha az atəkərması təmin edilir. 

Bu üstünlüklərə görə istehsalçıların əksəriyyəti təkərlərinin ağırlığını hər ardıcıl nəsil ilə azaltmağı hədəfləyirlər. Bu, məhsul üçün daha yaxşı performans parametrlərinə, istehsalçı üçün istehsal və materialların maya dəyərinin azalmasına səbəb olur. Bununla yanaşı, yüksək performanslı təkərlər istehsal edərkən bu vəziyyət tam fərqli ola bilər, çünki performans təkərlərində çəki xüsusi rol oynayır. Performans təkərləri istehsalçıları tez-tez təkərlərin daha bahalı olmasına səbəb ola biləcək qabaqcıl texnologiyalar və materiallardan istifadə edirlər.

Təkər çəkisini azaltmaq üçün istifadə olunan metodlar

Təkər dünyasının inkişafı məhsulların ümumi çəkisinin tədricən azaldılması istiqamətində açıq şəkildə gedir. Niyə bu baş verir və sürücülər bundan nə əldə edirlər?

Çəki eyni zamanda yayma müqavimətini azaldır, orta yanacaq sərfiyatını və ətraf mühitə təsirini azaldır.

 Ümumi çəkisinin aşağı salınması aşağıdakı diapazonlarda avtomobilin yaxşı işləməsini təmin edir:

  • əyləclənmə
  • sürətlənmə
  • sükan dəqiqliyi
  • sürücülük rahatlığı
  • asqı sisteminin ömrü

Əksər istehsalçılar hər yeni nəsil ilə təkərlərinin ağırlığını azaltmağı seçirlər. Bu, yalnız daha yüksək performansa deyil, həm də daha az istehsal və material xərclərinə çevrilir. Off-road təkərlər üçün çəki hələ də vacib bir parametr olduğu üçün vəziyyət bir az fərqli ola bilər. Bu modellərdə fərqli texnologiyalar və materiallar istifadə olunur.

Təkərlərin çəkisini azaltmaq üçün istifadə olunan üsullar

  • təkərlərin incələşdirilməsi, yəni fərdi komponentlərin çəkisini azaltması (bantlama, protektor və s.). 
  • texnoloji inkişafa uyğun görülən yüngül quruluş anlayışlarının istifadəsi. 
  • daha yüngül çəki materiallarının istifadəsi (məsələn, yüngül liflərdən hazırlanmış polad və ya toxuma kordları). 

Ağırlıq bir təkər istehsal prosesində müəyyən bir model üçün əvvəlcədən qurulmuş standartlara görə əhəmiyyətli rol oynayır, əsasən. Əlbəttə, qəbul edilən tolerantlıq içərisində kiçik dəyişkənliyin olma ehtimalı var. Bu hədlər ümumiyyətlə standartı təsdiqlənmiş təkərlərə gəldikdə daha sərt olur. 

Qeyri-tolerant təkərlər standartlara uyğun olmur və müştərilərə çatmır. Qeyd olunan, normal təkərlə müqayisədə çox az və ya çox çəki, müəyyən təkər komponentlərinin olmaması, yanlış birləşmələrin istifadəsi, xarici bir cismin olması və ya istehsal prosesinin sabit olmaması ola bilər.

Nümunəvi təkərlərin çəkisi nə qədər olmalıdır?

Minik avtomobili təkərləri üçün bazar müxtəlifdir və mövcud ölçülərin sayı çoxdur. Kiçik şəhər avtomobilləri üçün 13 düymlük təkərlərdən SUV və idman avtomobilləri üçün 20 düymdən çox modellərə qədər. Təkərlər də çəki dərəcəsində dəyişir. Bəzi nümunələr:

  • 155/70 R13, təxminən 6.5 kq ağırlığında.
  • 185/70 R13, 7.0 ilə 7.2 kq arasında.
  • 175/65 R14. 6,5 ilə 7,2 kq arasında
  • 195/65 R15 8.2 ilə 9 kq arasında.

20 düymlük təkərlər 15 kq-a qədər ola bilər. İdman avtomobilləri üçün təkərlər statistik olaraq daha ağırdır.

Yük avtomobili təkərinin çəkisi 

Yük avtomobili təkərləri minik avtomobili təkərlərindən daha ağırdır. Yük avtomobili təkərinin çəkisi 30 kq-dan 80 kq-a qədər dəyişə bilər. Hamısı diametrdən asılıdır, 24 düymlük təkərlər ümumiyyətlə ən ağırdır. 

17 düymlük bir təkərin çəkisi nə qədər olur? Təxminən 35 kq. Digər populyar bir ölçü (22,5 düym) 60 kq

Təkərlərdəki fərqlər 

Fərdi ölçülərin kütləsindəki ciddi fərqlər vahid bir model daxilində müxtəlif həllərin tətbiqi nəticəsində yaranır. Axı, bəzi təkərlər bir neçə növ avtomobil üçün fərqli performans təklif etməli, eyni zamanda fərqli sürət və yük aralığına tab gətirməlidirlər. Bəzən eyni model və ölçüdə təkərlər daha yüksək sürət və yük reytinqinə malikdir. 

Məsələn, əlavə yük təkərləri (XL) standart ölçüdən daha ağır olur. Bunun səbəbi, quruluşu gücləndirən və daha kütləvi bir struktur təmin edən əlavə komponentlərlə təchiz olunmasıdır.

Təkər kütləsində təkər komponentlərinin payı 

Hər ölçüdə olan təkərlərin ümumi çəkisinin neçə kiloqrama çata biləcəyini artıq öyrəndik. Hər bir komponentin nə qədər ağır olduğunu görək. Hal-hazırda minik avtomobilləri üçün istehsal olunan hər radial təkər aşağıdakı elementlərdən ibarət olmalıdır: doldurucu tellər, butil qapaq, toxuma şnuru qat (çubuq), yüngül lehimli kəmərlər, protektorlar, başlıq bandları (polad lentlər və çox vaxt sıfır dərəcəsi olan bir kəmər). 

Fərqli elementlər çəkiyə nə qədər təsir edirlər 

Təkərlərin məqsədli istifadəsinə, sürət və yük indekslərinə, istehsalçının quruluş konsepsiyasına və istehsal prosesinə müxtəlif elementlər əlavə edilə bilər. Ancaq yadda saxlamalıyıq ki, ümumi çəkidə onların payı ümumilikdə əsas komponentlərdən daha aşağı olur və ümumi çəkinin bir neçə faizini keçmir. 

Əsas elementlər halında, ən böyük pay kütləsi təkərin ümumi çəkisinin təqribən 35% -ni təşkil edən protektor ilə təmsil olunur. Məsələn, 205/55 R16 təkər 2.8-3.2 kq ağırlığında protektora malikdir. 13 düymlük təkərlərin əyilmə ağırlığı 2 kq civarındadır. Aşağı yan divarları olan, lakin əhəmiyyətli bir dairə və geniş alnı olan aşağı profilli modellər üçün, əyilmiş çəkinin nisbəti daha böyükdür və təkərin çəkisinin 40% -dən çox ola bilər. Protektor təkərlərdən istifadə zamanı çəkidə dəyişən yeganə komponentdir. Təbii olaraq köhnəlir və üst təbəqənin tədricən aşınması ilkin çəkisinə nisbətən çəkisi azalır.


Digər xəbərlər